lørdag den 4. august 2012

Sommerferie del 1. Bornholm

Så er vi hjemvendt efter en skøn ferie på bornholm, 14. dage var vi på øen og havde super sommervejr.
Så det blev til en masse strandture og oplevelser som mest forgik i børnehøjde, vi har været derover mange gange, da Pelle er fra bornholm, så vi har været rundt og opleve det hele,  derfor følte vi ikke vi gik glip af en masse fordi vi tog det i ungernes tempo.
Vi var så heldige, at vi i den første uge kunne låne min svigerfars hus, da han og familien var ude at rejse, ugen efter kunne vi låne oldemors hus, da det står tomt pgr. flytning.
Men alt i alt en dejlig ferie, som jeg vil lade billederne fortælle.
Der kommer nok et par indlæg mere med feriebilleder da jeg er ekstrem dårlig til at vælge billeder ud !! :-)   God fornøjelse !!!





 Stilhed før morgenmads stormen















Den græsplæne var slet ikke til at stå for !!!!!! Jeg MÅTTE kaste mig .




Det bedste børneloppemarkede i Neksø, vi fik alt dette for ca. 350 kr.

Det var lidt fra de første dage.
Nu vil jeg få pakket sammen til imorgen hvor min svigerinde og jeg skal have en stand til børnebazar her i Odense, håber det bliver en større succes end til luksuslopperne som vi sidst havde en stand hos, sidste gang vi var afsted..
God weekend  og kig endelig forbi Marienlystcentret i Odense kl 10 imorgen.. hvis du er i nærheden er sikker på du kan gøre nogle gode kup !!!!

Gitte

2 kommentarer:

  1. Ih sikke nogle fantastiske billeder. Det ligner en lækker ferie :)
    Tak for idag. Mega hyggeligt at ha jer som naboer på markedet!
    Kig lige forbi så vi kan finde hinanden igen:
    http://madebymama-t.blogspot.dk/

    Kh. T

    SvarSlet
  2. Det er nogle skønne billeder. Det ser ud til at I har haft en dejlig tur:)

    SvarSlet