onsdag den 22. august 2012

trendsales # 2

Jeg er i løbet af sommeren blevet kontaktet af trendsales, om at bliver blogpartner eller hvad det nu er de kalder det, jeg har valgt at sige ja da jeg bruger trendsales så tæt på som hver dag, og tænkte derfor tja hvorfor ikke ... jeg skal indimellem linke til trendsales, via et indlæg her på bloggen..
Jeg har valgt at gøre indlægget til noget som jeg godt kan lide, nemlig hjemmelavede ting, jeg vil derfor hver gang bestræbe mig på at lave et indlæg med tilhørende billeder af egne design ting som jeg kan finde inde på trendsales, indenfor det emne indlægget nu skal omhandle...
Der findes jo massere af skønne ting på Trendsales, men jeg syntes nu det er sjovest at finde de ting frem, der er personligt fremstillet rundt omkring i de små hjem... Det er også for at holde min blog i den retning jeg godt kan li´.
Denne gang handler indlægget om dametøj på trendsales
Håndplukket kun fra "design by me" søgefeltet..   ( Ikke mine design)


Det var nogle af de fine ting jeg fandt frem til idag.... det kan være der sidder nogle ude bag skærmen og genkender deres ting,
Jeg syntes faktisk der gennem sig ret mange flotte ting fra kreative piger rundt omkring, derinde..
jeg har ikke før søgt på egen desig i voksen tøj så jeg var faktisk overrasket over hvor meget fint der ligger derinde...
Gitte

1 kommentar:

  1. Ja der er mange flotte ting rundt omkring. Kender du amio. Der er der rigtig meget hjemmelavet:-)

    SvarSlet