onsdag den 8. august 2012

Sidste omgang sommerferie billeder..

Så runder jeg sommerferie billederne af med 3 og sidste del...
Hverdagen er så småt ved at komme igang i det lille hjem igen, Pelle er startet op med laaaange arbejdsdage, og jeg får styr på alt det forsømte der ligger og venter efter 3 ugers pause. ( de var tiltrængt ) ...
Men jeg har fået lavet en masse ændringer her hjemme siden vi kom hjem, men det vil jeg vise frem i næste indlæg, nu vil jeg nemlig runde feriebilleder af i dette indlæg, så kan jeg selv snuse lidt tilbage på en dejlig veloverstået ( desværre ) ferie..


En af de mange aftner vi spiste hjemme hos min svigermor..


selvom det er sjovt at være på stranden, er en lur altså tiltrængt.


Vi fik virkelig bygget sandslotte.


En meget træt Christian til oldes 85 år fødselsdag, og Frederikke der var helt vild med æblejuice.


Strandsjov


Ungerne der tuller rundt ude i haven,i oldes gamle hus vi havde lånt.


Og det var bestemt en dejlig have for der var massere af spiseligt.

Formiddagens høst.





Aften is ved havnen i Gudhjem.


Der var en skøn stemning i Gudhjem, og ikke mindst vejret var skønt.


Faldt over denne fantastiske bil i pastelfarver, den var ikke til at stå for.


På byvandring i Rønne, der er bare så mange fine huse, med de flotteste detaljer.


Fine døre i gamle huse, den grønne dør er der hvor Pelle har boet, og hvor vi boede da vi første gang var på bornholm sammen... minder minder og skønt hus.

Sådan en cykel vil jeg meget gerne have.


Flere fine huse
Så gik turen hjemad, højt humør i bilen, til trods for at alle mand sad lidt klemt, da jeg jo skulle have alle mine loppekøb med hjem..


Gitte

4 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle flotte og idylliske billeder af Rønne.. Er også helt vild med at gå rundt der, når vi besøger svigermekanikken derovre :)

    SvarSlet
  2. Skønne Skønne feriebilleder ;o)
    Bornholm er bare en fantastisk ø, som er et must at feriere på, bare en enkelt gang!

    :o) Karina

    SvarSlet
  3. Skønne skønne billeder. Elsker smukke Bornholm :o)

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige ferie billeder - tak for dem :-)

    SvarSlet