mandag den 20. august 2012

Instagram effekter

Som så mange andre, miniblogger jeg også på instagram, det er hurtigt, nemt og meget ærligt på sin vis.
Der findes også mange rigtig gode billeder derinde som er grebet i nuét.. det kan jeg godt li´...
Jeg syntes det kunne være ganske hyggeligt hvis der var flere bloggere der kunne skrive deres brugernavn på instagram, på deres blog så vi kunne finde jer derinde....
Jeg syntes også at der findes rigtig mange sjove apps til billederne, som kan give billederne et lille tvist eller skævhed..
Her kommer nogle af dem jeg bruger og som jeg kan anbefale :

Instaframe :  et sted hvor du kan klæde dine billeder ind i nogel sjove rammer   : gratis
Photogrid  :  her kan du lave collager med dine billeder                                       : gratis
Instant collages : også et program med collager                                                     :gratis
Photo effects :  forskellige effekter til dit billede                                                   : gratis
Label plus :  her kan du vælge forskellige labels fx. nogle der ligner tape            : gratis
Labelbox   : forskellige labels bla. dymo labels til billederne                                : gratis
Lumie light : en hvor du fx kan lave hjerte effekter på billederne                         : mener ca 16 kr.
Cartoon camera : alle billeder som bliver taget ligner de er tegnet                        : gratis

Så kan i se om det er nogle for jer....
Mit brugernavn derinde er som bloggen her   :barslundmadsen
ses vi på instagram ???  skriv gerne jeres brugernavn i en kommentar

Her lidt billeder fra instagram

Her har jeg brugt effekten fra lumie light  med stjerner og hjerter

Her er brugt en af collagerne.


Gitte

3 kommentarer:

  1. bogmaerket, og jeg har fundet dig ;o)

    SvarSlet
  2. tak for tippet med de gode Apps. Jeg hedder desuden helenasolskin, hvis du har lyst til at følge mig:-)

    SvarSlet
  3. Hvordan laver/sætter du hjerter, stjerner, cirkler o.s.v ind på billedet i Instagram? :)

    SvarSlet