søndag den 12. august 2012

Accessories på trendsales

Det har været en stille lørdag aften hjemme, og hvad er så bedre end at kaste sig i sofaen med computeren og bare surfe rundt på nettet efter ting, man virkelig gerne ville eje, eller bare se hvor mange fine og flotte ting der egentlig findes rundt på nettet.
I forbindelse med at jeg har været inde og svare på mine annoncer på Trendsales var det meget oplagt at kigge rundt derinde, der er kategorier jeg endnu aldrig har haft kigget på, det er som regel altid ting til ungerne jeg kigger efter, og ALTID dem der bliver købt til derinde.. men men nu ville jeg prøve at kigge efter lidt til mig selv, ikke fordi jeg står og mangler noget, meeen man ved jo aldrig om der opstår et pludseligt behov  !!!!!  Jeg syntes det er super hyggeligt at se hvad folk laver under kategorien "eget design"  specielt ting der er hæklet eller strikket da jeg desværre ikke har lært det endnu.. Jeg syntes virkelig at der er mange fine ting... Jeg søgte bla. under assessories af alle mulige arter hold da op der er meget, Her et lille billede indslag, med billeder lånt fra trendsales, af nogle af de fine ting jeg faldt over ..

Der var ihvertfald meget jeg gerne ville eje derinde fra, gad vide hvad det er med os tøser og
accessories  ???

Men nu har jeg da fundes frem til stedet hvor jeg vil kigge efter min kommende vinterhue.....

God weekend, nu er det vist tid til at lukke skærmen ned og få lidt søvn.
Gitte

1 kommentar:

  1. IIIIIhhh Gitte
    Jeg er med, jubii :)
    Selv om jeg jo (endnu) kun laver ting til børn ;)
    Er helt nyt på blog (min er oprettet i går), men har længe haft dig liggende under favoritter, så skulle jo lige tilføje dig til min blogroll.. Du er velkommen forbi :)
    kærlig hilsen Nicole

    SvarSlet