onsdag den 15. august 2012

Færdig malet børnestole

På vores ferie til bornholm var jeg så heldig at få fingre i 2 fine børnestole, til den fantastiske pris af 40 kr for begge. Det kunne jeg slet ikke sige nej til, velvidende at vores i forvejen ret overpakket bil vist havde svært ved at transpotere yderligere 2 stole med hjem....
Men pyt tænkte jeg,  SELVFØLGELIG  kan jeg presse 2 stole ind et eller andet sted, og med en vis portion stædighed lykkedes det også til sidst..
Så HA selvfølgelig kunne der da være 2 stole i bilen... hehe....
De var røde men havde fået noget spraymaling på sig hvilke gjore at jeg ville male dem hvide.
Det projekt gik jeg igang med da vi var landet og havde fået ro på herhjemme efter 14 dage på ferie.
Jeg er blevet rigtig glad for resultatet, og ungerne er også glade for dem, hvilke gør at de nu permanent er placeret i stuen hvor de sidder og leger.
Her lidt billeder før, under og efter processen.


 Placeringen må i se i et andet indlæg, når jeg ellers får taget billeder af forandringerne i vores stue .

Men fine er de blevet ( på det nederste billede mangler de stadig at tørre lidt).

Gitte

3 kommentarer: