lørdag den 18. august 2012

Ny farve på arbejdsbordet.

Her i sommerferien fik jeg pludselig det flip af vores gulvtæppe skulle af, typisk når manden er på arbejde, men når først ideen rammen mig så skal det være nu, mand hjemme eller ej.
Jeg har længe gerne ville have det af men har været bange for hvordan vores trægulv ville se ud efter at have været gemt væk i snart 7½ år..  se indlægget HER hvor jeg første gang nævner tæppet da stuen fik en overhaling..Men nu skulle det altså være, og de steder jeg kunne smukigge til gulvet så det faktisk ganske fint ud.
En lille snak med ungerne, om at det ville være godt hvis de kunne hjælpe mig lidt og de var helt med på ideen, så det var Sebastian der stod for aftensmaden som han valgte skulle være rugbrød...
Så gik vi ellers til den og hev og flåede, drengene fik virkelig vist deres drengestyrke når de skulle hjælpe mig nogle steder, de var bagefter pavestolte for deres præstationer på hjælpe fronten..
Og selvfølgelig blev de rost til skyerne, det må være trickset med drenge, hvis man virkelig roser dem ja så vil de gerne hjælpe igen og igen... det kunne være jeg havde brug for deres hjælp igen også når de engang bliver større... ..
Nå men egentlig skulle indlægget her handle om mit arbejdsbord der havde fået den flotteste pastel gule farve, men hele ideen kom da tæppet kom af, den ene ide bringer mig frem til den næste, og sådan kunne jeg blive ved ......
Gulvet skal jeg nok vise frem i et indlæg, da det er så fint at det fortjener et indlæg for sig selv  haha !!!

Men bordet kommer her..





Jeg er rigtig glad for farven og specielt hyggeligt om aftnen når den lille lyskæde tændes og en kop varm kaffe står og venter på mig på bordet... De 3 kasser fik også i sammen omgang en make over i lyse lilla farver...
Men bordet var ikke det eneste jeg overfaldt med gul maling....  men det må i se næste gang....

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar