mandag den 20. august 2012

Så blev der solgt ud !!!!!!

Her i starten af august var min svigerinde og jeg til et loppemarked der hedder Mors bazar.
Der havde vi lejet os en stand og havde endnu engang pakket alt det tøj ned som vi ville sælge..
Sidste gang vi var afsted til et marked der hed luksuslopperne var det en bragende fiasko læs indlægget HER
Denne gang var vi opsatte på bare at få solgt ud i de efterhånden ALT for store bunker af tøj, ungerne vokser ud af..
Så vi havde sat priserne til ca 20-30 kr pr. stykke tøj... og så skal jeg da love for at der blev flået væk fra vores stand, men det kan jeg nu godt forstå til de priser.....
Her en omgang billedespam af vores stand.






De 3 sidste ting her var nogle ting jeg selv fandt som jeg bare måtte eje til MEGET billige penge.

Jeg håber succen er lige så stor næste gang vi skal have en stand der, som er den 28 oktober fra kl 10-14   Kom gerne forbi til en god handel vi har stadig massere af lækkert tøj til boden..  :-)
læs mere om arrengementet lige HER 

Gitte

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en super succes!
    Men jeres bod ser også meget tillokkende ud. Jeg kan godt forstå at der var godt salg i sagerne :).
    Skønne ting du selv fik med hjem!

    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maj
      ja det var virkelig rart at få solgt ud, så er der plads til nyt igen :-)
      også skønt når man selv finder nogle lækre ting..
      :-)
      god mandag
      Gitte

      Slet