torsdag den 16. august 2012

Give away, vil du være med ??


Jeg er i løbet af sommeren blevet kontaktet af trendsales, om jeg ville være Trendsales blogpartner,  et tilbud som jeg sagde ja tak til, da jeg syntes det lyder ganske spændende.
Som  blogpartner har jeg fået den mulighed at lave en give away her på bloggen, se det er jo ikke dårligt.

                                                        Præmien du kan vinde er følgende :




                                      30 dages gratis VIP medlemsskab + 10 klip til trendsales 

                                                            Reglerne er meget enkle:

1 lod for fast læser+ kommentar
5 lodder for fast læser, kommentar og link til give awayen. ( brug gerne billedet)

Hvis du ikke har en blog er du meget velkommen til at deltage, men husk at skrive din mail i kommentaren.
                                              Give awayen slutter 6 september kl. 20.00

Håber i har lyst til at deltage....

Gitte



11 kommentarer:

  1. Jeg snupper et enkelt lod.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  3. Snupper 5 lodder

    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  4. jeg nupper 5 lodder!

    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  5. Jeg nupper også lige fem :)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet