onsdag den 30. oktober 2013

En sjov dag på arbejde..

Arbejdsdagen idag var lidt anderledes end normalt, den stod nemlig på foto af mit tøj til netshoppen, men denne gang var det hverken en gine eller et bord der skulle sammenarbejde med mit kamera og tøjet, nope det var Frederikke der skulle bære tøjet idag....
Det kræver sit, hun er en til tider stædig lille pige og hvis hun ikke vil JAMEN så vil hun IKKE......
Men det gik over alt forventning hun havde fri fra børnehave og jeg havde gjort alt tøjet klar jeg mente vi kunne overskue idag ( det var alligevel lidt for meget ) men pyt, det vi nåede blev godt og den lille model syntes det var super sjovt .....
Nu kommer så bare den lige så svære del, at udvælge billederne der skal bruges, jeg syntes der er kommet rigtig mange gode i kassen, så det bliver svært...
Her kan i få et kig på det vi fik ud af dagen ...











Jeg syntes det er sjovt at se hvordan børn bevæger sig foran et kamera, jeg har på ingen måder givet hende instrukser om hvordan hun skulle stå eller gøre, det havde hun helt bestemt styr på selv...
Hvor pokker har de det fra ??
Jeg syntes at der er kommet rigtig mange fine billeder ud af det ihvertfald...
Og som belønning for den "hårde" arbejdsdag valgte hun en slikkepind...  jamen ok så, det kan godt være vi skal have en snak om arbejdsløn med hende på sigt....
Men alt i alt en super hyggelig dag med min datter....

Gitte

11 kommentarer:

  1. Dejlige billeder i fik der :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , jeg er også blevet ganske tilfreds :-)
      Mvh Gitte

      Slet
  2. Nej - sikke skønne billeder, det kommer da helt sikkert til at sælge dine kreationer når de bliver præsenteret så skønt ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja det giver et meget bedre indtryk af hvordan tøjet ser ud på :-)
      Mvh Gitte

      Slet
  3. Endnu engang må jeg sige at det er noget Lækkert tøj du der har fået fotograferet. Og hun er da god som model. Og unger er skønne når de skal fotograferes, de gør bare noget sjovt foran kameraet, og så bliver billederne altid gode.

    SvarSlet
  4. Hello there, just became alert to your blog through Google, and
    found that it is truly informative. I am gonna watch out for brussels.
    I'll be grateful if you continue this in future. Many
    people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Here is my web-site culinary orlando

    SvarSlet