lørdag den 18. februar 2012

En oprydnings GIVE AWAY er helt på sin plads...

Min forrige indlæg handlede om mit arbejdshjørne, som vi vist godt kan blive enige om roede en del..
Idag har jeg knoklet i en hel del timer, og nu er det "klappe ryg" tid..... DET ER BLEVET SUPER FLOT...
Men jeg har også været meget grundig, og jeg har fået samlet alle mine stof "rester" de er klippet pæne, og strøget.. jo jo.. Og nu har jeg valgt, at de skal være en præmie i min give away.
        PRÆMIEN BESTÅR AF 2,5 KG BLANDET STOFRESTER.
                        Der er både nye stoffer, retro stoffer, basis stoffer, fløjl, cowboy, rib, osv osv.. 

     
Reglerne for deltagelse er følgende..
1 lod for kommentar
1 lod for at være fast læser.
1 lod for at linke til min give away på din blog (brug gerne billedet)
1 lod for at have mig på din blogroll.

Der kan altså ialt opnås 4 lodder, skriv gerne hvor mange lodder du er med på, i din kommentar.
Har du ikke en blog, så skriv lige din email adresse i kommentaren, så jeg ved hvor præmien skal sendes hen.

          Vinderen trække d. 26 marts. på min fødselsdag, Derfor hedder det en fødselsdags give away
 Håber i har lyst til at deltage.          Her kommer flere billeder af stofpakken.....

     Gitte                                                     
 

89 kommentarer:

  1. Sikke en fin give away, jeg vil skynde mig at smide 3 lodder i puljen!

    Jeg kan desværre ikke være med på det 4 lod, det er skam ikke fordi jeg ikke vil have dig i min blogroll!
    Jeg har nu prøvet i over en måned at opdatere min blogroll, så den indeholder ALLE de blogs jeg læser, men når jeg trykker gem så tænker den bare og der sker intet! Har set andre har lavet indlæg om samme problem, men jeg har desværre ikke hørt nogen løsning på det:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. 4 lodder ønskes :)

      http://evamab.blogspot.com/p/give-aways.html

      og

      http://buecking.dk - min forside og blogroll

      Slet
    2. Crap - jeg kan ikke finde kommentar-knappen her, så jeg håber denne også tæller som ønske om deltagelse i lodtrækningen.. :)

      Slet
  2. Jeg vil meget gerne være med :-)
    Ville elske at vinde den skønne bunke stof!
    4 lodder til mig tak.

    SvarSlet
  3. wauw jeg snupper 4 lodder:O)lige en give away som jeg forstår mig på!

    SvarSlet
  4. Lad mig se....1 - 2 - 3 og 4 lodder til mig tak ;0) gerne af den supervindende slags!!

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. ;-) Ihhh kender godt det med at få ryddet op i sine kreative sager, det er bare SÅ skønt når det er gjort.

    kh Kristiane

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn præmie!!! 4 store heldige lodder til mig

    SvarSlet
  7. jeg er med på 3 lodder, sikke meget skønt stof:)

    SvarSlet
  8. Vil super gerne vinde, så jeg smider 4 lodder i puljen:-) fri-rummet.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Nøj hvor kunne jeg godt bruge stofstykkerne til mit store patchwork tæppe. Jeg krydser fingre!

    Tillykke med fødselsdagen d. 26. marts. Selvom der er god tid til endnu.

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  10. Først og fremmest, en dejlig blog jeg har fundet her! Her vil jeg melde mig som fast læser og glæder mig til at følge dig fremover. Og så vil jeg selvfølgelig gerne vinde din give-away da der kunne komme mange fine ting ud af den lækre stofbunke! :)

    Deltager med 4 lodder og krydsre fingre for at jeg vinder, og at det bringer lykke at min søn bliver 8 mdr. den dag :)

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Wauv - en præmie der lige er mig
    Krydser alt hvad krydses kan og snupper 4 lodder ;-)

    SvarSlet
  13. Det ser bare super fint ud:)
    Jeg skriver på på for 3 lodder (kommentar, fast læser og blogroll)

    SvarSlet
  14. Vil gerne deltage med et enkelt lod ;o)
    mvh Hanne - email:hakri@sol.dk

    SvarSlet
  15. Tillykke med din kommende fødselsdag. Hurraaaaa

    Er du dog vild for en fed pakke. Den kunne lune godt her hos mig. Har allerede projekter i hovedet, uden at have set størrelserne.

    Smider glad 2 lodder i puljen ;o)

    /Helle B - englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg snupper straks to lodder :)

    anetteand86@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 2 lodder ;0) Og måske har du lyst til at deltage i min give away. ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  18. Sikke finr stoffer. Jeg er med på 4 lodder.

    SvarSlet
  19. Uh den give away vil jeg gerne vinde, så jeg snupper 4 lodder ;o)

    SvarSlet
  20. uj hvor er det nogle fine stoffer, jeg vil gerne være med på et lod!

    hav en god dag :)

    SvarSlet
  21. Jeg snupper fluks 4 lodder. :)
    KH Marianne (frugelvig.blogspot.com)

    SvarSlet
  22. Fed fed fed giveaway jeg vil så gerne være med på 3 lodder ;O) Glæder mig til at følge med her på bloggen ;O)

    SvarSlet
  23. Mægtig giveaway - den vil jeg gerne være med i med 1 lod. katsandbjerg[@]gmail.com

    SvarSlet
  24. Sikke en fin Giwe away! Må indrømme at jeg er ret imponeret over din blog, i det hele taget. Jeg har endnu ikke fundet ud af alle de teknikske detaljer, men mon ikke det kommer. (Af samme grund har jeg ikke brugt billedet i mit link) Håber jeg må være med tre lodder alligevel??

    Mvh Cecilie

    SvarSlet
  25. sikke en fin giveaway!
    Jeg er med på 2 lodder.

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  26. Wow hvor vildt! Det må gerne komme hjem til mig :D Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  27. Jeg er klart med på 4 lodder her. Hvilken absolut herlig blog du har!
    :) Liv

    SvarSlet
  28. Super skøn give away :o) Jeg vil gerne være med på 2 lodder :o)
    Jeg har også gang i en give away, hvis det skulle have interesse :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  29. Nej, hvor lækkert! Jeg har fluks oprettet mig som fast læser og forsøger at få dig på min blogroll. Andre der har problemer med at lægge nye sider på blogroll? Det har ellers fungere upåklageligt indtil for et par dage siden.

    Jeg deltager altså med 2 lodder.

    Må jeg vende tilbage og få et mere, hvis det lykkes mig at få dig på min blogroll?

    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  30. 3 lodder til mig! Fin fin give away da!! :)

    SvarSlet
  31. Oj vad mycket fint! Om det är ok att vara med från Sverige så vill jag ha 2 lotter tack!

    SvarSlet
  32. Jeg snupper fluks 2 lodder. Det er da en super giweaway og dejlig bolg. Opretter mig med det samme som fast læser :)

    SvarSlet
  33. Fin giveaway, jeg snupper et enkelt lod og håber på at få fingrene i bunken til mit nye patchworktæppe-projekt :)

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med et lod - sikke noget dejligt baby/børne sengetøj jeg kunne få lavet :-) - Connymunn@live.dk

    SvarSlet
  35. Nupper lige 2 lodder på falderebet! :)

    SvarSlet
  36. Ej, hvor er jeg glad for, jeg nåede at opdage den inden den sluttede! :-)
    Jeg deltager med 3 lodder, jeg har desværre ikke blogroll på min private blog.
    Tjek http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post45

    SvarSlet
  37. Jeg vil gerne være med på 4 lodder...

    SvarSlet
  38. Hej Gitte - sikke en fin blog du har og fantastisk GA! Nubber gerne 4 lodder :-)

    SvarSlet
  39. mums hvor lækkert. 2 lodder til mig tak.
    Kh V

    SvarSlet
  40. Jag är gärna med på 1 lott.

    SvarSlet
  41. Jeg vil også rigtig rigtig gerne være med med 1 lod

    Kh mette (mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  42. 4 lodder til undertegnede, der har har tyve krydsede fingre og tæer.

    SvarSlet
  43. Jeg hopper på to lodder, for jeg kan ikke finde ud af det der med at lægge dit give away billed på min blog! Selv om jeg gerne ville SÅ HVIS DER ER NOGEN DER VIL HJÆLPE en lille mig, så skriv endelig på min blog eller min mail uddabella@gmail.com.
    Men fast læsere det er jeg bleven til denne side! Skøn blog

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    Kh Dorte

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  45. Krydser fingre og deltager med to lodder :)

    SvarSlet
  46. Denne giveaway ser spændende ud og jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Det 4. lod ved jeg desværrer ikke hvad og hvordan jeg får lavet :0(
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  47. Ih hvor skønt - 4 lodder til mig. Skønne unger :-). Tjek min blog - enmorblivertil.blogspot.com.
    Mvh Anna

    SvarSlet
  48. Sikke da en god ide. 2 lodder til mig, som læser og kommentar. hilsen Vinnie vinnierandrup@live.dk

    SvarSlet
  49. Jeg er med på 2 lodder :)
    Kh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  50. Jeg nupper 3 lodder. Og spørg mig ikke hvorfor jeg ikke har set din blog før nu. Det er jo helt fantastisk det du laver. :)

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder tak! Og hvis det har interesse så har jeg også gang i en Giveaway på www.hvabehar.dk

    SvarSlet
  52. Jeg vil gerne være med, med 2 lodder!

    Hilsen Rakel www.retrodillen.blogspot.com

    SvarSlet
  53. hvis jeg har gjort det rigtig, så to lodder til mig, det er en dejlig præmie og det passer lige til en af mine projekter :-)

    SvarSlet
  54. Sikke en fin give away! To lodder til mig, tak :) (Kommentar og link på min blog)

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  55. Sikke en fin give away. Jeg krydser mine fingre og deltager med to lodder! Melder mig som fast læser..
    Hilsen Maria

    SvarSlet
  56. Uh ha stofrester kan man altid bruge. Så er med på to lodder.

    SvarSlet
  57. 2 lodder til mig - og så krydser jeg bare fingre:D

    SvarSlet
  58. Lækkert lækkert, jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  59. nøj hvor lækkert - jeg vil rigtig gerne være med på 4 lodder:)

    SvarSlet
  60. Skøn give away. 3 lodder til prinsessen.

    SvarSlet
  61. Så skal der krydses fingre :)

    Jeg nupper to lodder og håber du får en god dag når den oprinder :)
    hav en rigtig god søndag :)

    Maria

    SvarSlet
  62. Sikke en skøn præmie! Jeg deltager med 3 lodder! :)
    -Marianne

    Jensenskreationer.blogspot.com

    SvarSlet
  63. Giv mig 4 lodder (Fast læser, kommentar, blogroll og link)

    SvarSlet
  64. Dejlig giv det videre giv away- måske jeg skulle få ryddet op og lege copy cat- men jeg mener at kunne deltage med 3 lodder uden videre indsats :-)

    SvarSlet
  65. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder :)

    SvarSlet
  66. Sikke en skøn fødselsdags give away :) tillykke med dagen i morgen :) Jeg vil gerne deltage med 4 lodder :)

    Maloan83@yahoo.dk

    SvarSlet
  67. Hold daop en stak.
    Jeg vil gerne med på 3 lodder.

    SvarSlet
  68. Also I would like sign up for these super candy.
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  69. Skøn præmie. Jeg vil gerne være med med 2 lodder.

    SvarSlet
  70. Jeg vil meget gerne være med med to lodder :))

    SvarSlet
  71. Uh hvor fin en give away - Jeg snupper 3 lodder:-)

    SvarSlet
  72. Er med på. 3 lodder ;-) og dejligt du er fastlæser hos mig ;-)

    SvarSlet
  73. uhh 2 lodder da her på falderebbet
    lonesimfam@live.dk

    SvarSlet
  74. Kan man kasta sig in så här i sista stund, så vill jag gärna vara med.

    SvarSlet