lørdag den 14. juli 2012

Bukser til piger og drenge, og lidt andet.

Nu er der ikke længe til at vi skal på ferie, jeg glæder mig som et lille barn, og tripper næsten lige så meget som de 3 der rent faktisk er børn herhjemme.. Jeg prøver dog at beherske mig en kende mere end dem, for ellers ville det nok være ulideligt at være her på matriklen.Men det er rent faktisk svært, jeg kan dog styre mig lidt, ved at gå og tænke over hvad der dog skal pakkes ned til en familie på 5, til 14 dage, med en stadig noget ustabil sommer.
En ting er dog helt sikker der skal pakkes meget ned, for jeg gider ikke tænke på at skulle vasketøj når vi er afsted. PUNKTUM.
Jeg har også fået et syflip af de helt store, nærmest som om jeg skal tage afsked med min elskede symaskine( det føles sådan) Det bliver også helt underligt ikke at skulle være "sykreativ" i 2 hele uger.
Dog har jeg fået styr på de forskellige loppemarkeder på bornholm, så det kan da være at jeg kan få fingre i nogle lækre loppefund( og ja- jeg skal nok finde plads i bilen, haha ).
Men imens vi har gået her og talt dage har symaskinen bestemt ikke holdt fri, 4 par bukser, en bluse, og en kasket er det blevet til de sidste par dage...
Her en flok billeder af de forskellige ting.



Lækre bløde babyfløjl bukser, i mørk lilla..( frederikke elsker dem)



De her er i rød babyfløjl.




Christian skulle egentlig have haft et par shorts af dette stof, men alt at dømme på vejret, syntes jeg det var mere oplagt at lave et par lange bukser til ham, de vil nok blive brugt mere ( desværre)
Og så fik jeg gang i min gule neon sytråd, jeg syntes det giver en lækker effekt til stjernerne...
Dog er stoffet lige til at blive svimmel at arbejde med, med de striber... syntes mine øjne flakkede noget da jeg skulle arbejde med stoffet.. Har i prøvet det før, med stribet stof ???
Men Christian godkendte med det samme bukserne, og det kan jeg godt forstå, syntes selv de er blevet super fede.....
Det sidste par bukser er et par gule velour bukser, dem har jeg ikke fået taget billeder af endnu, men super fed gul farve ... Nu er jeg bare spændt på at se hvor nemme de er at få rene i den gule farve..( frederikke har en vis evne til ALTID at blive ca 30 % mere beskidt en de andre hun leger ude med )
Her kommer blusen jeg fik lavet, eller jeg har lavet den før men de er begge blevet solgt, men nu måtte Frederikke altså også have en ... jeg er helt vild med farverne på den nemlig.. Hold da op hvor jeg altid liiige har en undskýldning for at putte mere i skufferne her hjemme!!!!!!


Skøn ikke ???
Nu vil jeg sætte mig op til amskinen igen, for jeg kan da liiiige lave lidt mere inden ferien.. måske lidt tørklæder der kunne bruges sammen med alle de nye bukser... lyder det ikke som en god ide...???

God aften ude i blogland... og god ferie til alle jer der holder det !
Hvis i har lyst kan i følge lidt med i hverdagen på instagram hvor jeg ligger lidt billeder på i løbet af dagen, det er lidt hurtigere en en indlæg her på bloggen. Mit brugernavn er : Barslundmadsen.

Gitte

8 kommentarer:

  1. Dejlige unger!
    Dejlige kreationer! Især æblebukserne. De er jo helt fantastiske.

    Glæder mig fuldstændig som dig til den ferie der ligger og venter. Skønt, skønt, skønt!

    Kh maj

    SvarSlet
  2. Fine fine ting! Rigtig god ferie. Jeg krydser fingre for godt vejr i det danske!
    Kh viola

    SvarSlet
  3. Sikke nogen flotte ting du har fået kørt igennem maskinen, jeg er godt nok imponeret!!

    SvarSlet
  4. SUPER fede bukser, de er virkelig flot sat sammen. Rigtig god ferie. Jeg glæder mig sørme også til jeg snart har ferie.

    SvarSlet
  5. Virkelig lækre bukser. Jeg elsker bare farverne. Rigtig god tur til Bornholm- der er så dejligt. Vi var der for år tilbage.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Lækre ting, er især vild med bukserne

    SvarSlet
  7. fede bukser og sød kjole :)

    SvarSlet