tirsdag den 31. juli 2012

VINDEREN ER ...........

Så blev det tid til at få trukket en vinder i min give away( dog en dag for sent , da jeg har været på ferie )
Først og fremmest et stort velkommen til en masse nye læsere, og selvfølgelig også et tak til alle de "gamle" læsere der ville deltage.  
Det var dejligt at så mange havde lyst til at deltage.

                    MEN MEN MEN DEN HELDIGE VINDER FINDER DU LIGE  HER

                                  Et stort tillykke, og håber du bliver glad for pakken.
            du kan sende mig en mail med din adresse så jeg ved hvor pakken skal hen i landet...


Mvh en meget ferieramt  Gitte

4 kommentarer:

  1. Ej altså Heidi - Så var du den heldige (håber du deler med mig hi hi:-))

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet