tirsdag den 28. februar 2012

Har i nogle gode ideer til alle disse ???

Jeg har efterhånden fået samlet en hel del blade sammen, nu ligger de bare der og kigger på mig...
Jeg har tænkt og tænkt, kan de bruges til noget sjovt ??? Jeg er jo ikke god til at smide ud og derfor har de ikke set en skraldespand.. !!
Har i nogle gode ideer eller skal de bare smides væk ??


Jeg elsker jo de mange farver, bladene byder på så det kunne jo være, at der kunne laves noget fint og farverigt..
Alle ideer modtages med kyshånd !!!

3 kommentarer:

  1. Jeg har desværre ikke pladsen til at gemme alle mine blade. Derfor har jeg lavet en inspirationsbog hvor jeg sætter gode udklip i. Bladene bliver herefter givet videre til institutioner her i odense så børnene kan lave flotte collager og andet krea. Ikke så opfindsomt, men det gør at flere mennesker får stor glæde af bladene.
    Kh Rie

    SvarSlet
  2. Tja, jeg ville jo nok gemme de sider der havde allermest farve, og så klippe dem op til strimler og bruge dem til at flette tasker af.. :) eller også ville jeg gemme nogle hele sider og bruge dem til forskellige ophæng, klistre karton bagpå og klippe det ud i skøre eller mere korrekte former... Man kan jo lave super meget fint papirsklip... :) og så kan det give lidt ekstra kulør end bare karton, og det er helt sikkert billigere end at købe fint papir i forskellige typer - du har jo kun haft udgiften 1 gang med at købe bladet... :)

    Kh Marianne (frugelvig.blogspot.com)

    SvarSlet
  3. Jeg er i gang med at flette en hulens masse små æsker af sider fra diverse blade - de fungerer super godt til festlige lejligheder som lille "give-away" (i mangel på bedre ord.. har glemt hvad de små ting, man indimellem giver sine gæster, hedder...)
    //Eva-Maria

    SvarSlet