onsdag den 22. februar 2012

Smølferne

Her til formiddag blev jeg inviteret i biografen af mine drenge, en ganske speciel biograf....
Sofaen var blevet fyldt med puder , fjernsynet dækket med et fint tæppe, kopperne stod dækket op på bordet, sammen med en skål ( der syntes de der skulle popcorn i )  og min kaffekop...  jeg havde fået nogle mønter som skulle bruges som betaling, og da jeg havde betalt skulle jeg bare sætte mig.. ummm
Drengene havde lavet den hyggeligste hjemmebio og Smølferne var dagens udvalgte film...

Det var super hyggeligt, dog mistede den yngste biograf seer interessen og fandt det lidt sjovere at lege med en smølf sammen med lego.. Så Frederikke forlod biografen efter ca 20 min. 
Men drengene og jeg snuppede en film med benene smækket godt og pakket ind i tæpper..
Det var en rigtig hyggelig formiddag, og ikke dårligt at blive inviteret i biografen af sine drenge...
Gitte

2 kommentarer:

  1. nej hvor sødt... Elsker sådan noget hjemmehygge i den dur

    SvarSlet
  2. Aj, hvor hyggelígt! :-)

    Kig forbi min blog og deltag i min give away, hvis du har lyst :-)

    Kh Maria

    SvarSlet