tirsdag den 21. februar 2012

Frederikkes nye retro nederdel..

Så fik jeg lavet Frederikkes nederdel færdig, af noget af det stof jeg bedst kan li´.. og som jeg heldigvis har købt en del mere af, som er på vej med posten.. 
Jeg har på nederdelen syet en sløjle på som pynt, jeg har for noget tid siden siddet og arbejdet med sløjfer, men manglede lige den sidste teknik til en pæn lukning på selve stoffet inden den blev foldet til sløjfe... Og der blev Mette min redning da hun lagde en diy ud på hendes blog ... og wupti der var den lige den perfekte lukning.. se den her... sløjfe diy.  
Men her en lille foto session af nederdelen, med og uden model i .



Vinterferien er også skudt igang, så den står på ferie hele ugen, ikke dårligt..
Så det kan være at der også bliver tid til at få syet en del...

OG SÅ EN LILLE BONUS INFO TIL MIN GIVE AWAY... ALLE STOFRESTER JEG FÅR SAMLET FREM TIL D. 26 MARTS KOMMER OGSÅ MED I PRÆMIEN, SÅ DET BLIVER SPÆNDENDE AT SE HVOR MEGET STOF DET ENDER UD MED.....
Gitte
Gitte

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare fin, man bliver rigtig i godt humør af at se på den.

    SvarSlet