torsdag den 16. februar 2012

Her arbejder jeg.. og JA det roder.!!!

Jeg tror virkelig det gik op for mig idag, hvor meget jeg trænger til at få lidt orden på min "arbejdsplads"
Jeg er nok det man kalder et kreativt rodehoved, men men men  det gode er at jeg ved præcis hvor alt ligger.. Men det skal nu nok alligevel have en overhaling her i vinterferien...
Nå men sandhedenstime kommer så her, det kan så være, at når jeg nu selv ser det på billeder hellere må komme igang...
Hvad mener i  roder jeg ??? eller er jeg bare hys  ;-)   Tror nok bare jeg roder...  Men jeg elsker nu stadig mit produktive hjørne...

10 kommentarer:

  1. Jeg vil ikke kalde det rod..... Det er bare mangel på plads ;-0
    -Det er altid det jeg selv dækker mig ind under! For hjemme ved mig er det magen til, bare at man kan se dit bord ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, pladsmangel det er det jeg fremover vil kalde det :-) Ja lidt bord kan man da ane... men så må det alligevel have været en heldig dag jeg tog billederne på .
      gitte

      Slet
  2. Hov... Fik lige sendt en kommentar til dit seneste indlæg, da det her kom!
    Så længe det roder på en god måde med dejlige ting (som det gør i dit tilfælde), så synes jeg tit det inspirerer :)
    :) Natascha

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan da ihvertfald se at jeg elsker farver.. men det er da skønt hvis du kan blive lidt inspireret af det Herligt...
      Gitte

      Slet
  3. hehehe - ja du roder måske lidt... men det ku være meget værre - det ku ligne mit??!, for det er MEGET værre end det der;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha det trøster at høre, at andre også kan rode.. det er tit når man kigger rundt hos de forskellige bloggere, så ser det altid så flot ud.. så jeg tænkte at det måske bare er mig der roder.. :-) Men kan høre at nu kommer sandhederne på bordet haha.
      Gitte

      Slet
  4. Super flotte ting du laver. -og rigtig hyggelig blog. Meeeeeen ihhh uglen til venstre sidder ofte i vejen for teksten!!! ha ha ha.. Så på min computer flytter den sig med ned og jeg kan ikke altid flytte teksten så det ikke passer med at den sidder ind over teksten. Sød det er den, men ihhh hvor sidder den altså i vejen når man skal læse. ha ha ha.... Glæder mig til at følge din blog.

    kh Kristiane

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord om bloggen... Og uglen er et ømt punkt... JEG KAN IKKE SLETTE DEN , DEN DRILLER MIG... for ja den er død irriterende, men ganske sød.
      haha men jeg arbejder på sagen, den gør også at siden er lang tid om at åbne..
      (Pssss.. lorte ugle)
      Og sidst men ikke mindst velkommen til bloggen
      Gitte

      Slet
  5. Det er muligt at du roder - så prøv at gøre klar til marked, hvor der skal males lidt møbler, syes lidt puder, vaskes lidt porcelæn, rulles lidt linned og at man kun har sin stue og køkken til at ordne det i - så tror jeg nok lige at der bliver rodet :-)Du har det ikke mere rodet at jeg sagtens kunne kende noget af stoffet på billederne - er det forkert? Vi ses ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vinni, så fandt du herind. :-) ja jeg har et billede af hvordan det kan se ud når i gør klar, men det er jo super flotte ting, så må du dække rodet ind under at det er skønne ting.. Hvor skal i på markede næste gang..
      Og ikke mindst hvornår har i åben i butikken så jeg kan komme forbi og handle godter med hjem :-) glæder mig til at besøge jeres butik.( har forresten også sendt dig en mail )
      Du ser helt rigtig på billederne, skatterne ligger fint i stakke, og de er allerede blevet til en hel del.. UMMMM guf
      Vi må lige snakkes ved så jeg ved hvornår jeg kan komme og kigge.
      Knus gitte

      Slet