torsdag den 23. februar 2012

Iea-Ea nu også på facebook, kig forbi..

Hold da op det tager sin tid når man først roder sig ud i noget på nettet, og det var lige hvad jeg gjore her til aften / nat... Nå men det endte da med at jeg fik lavet en virksomsheds profil inde på facebook, du kan se den lige HER  .. Du må meget gerne fortælle hvad du syntes om den, så jeg ved om der er noget der ikke fungere eller virker helt tosset, men du må da også gerne give ros hvis du syntes at den er fin...
Jeg har ellers en del liggende at vente på arbejdsbordet, men det må jeg igang med imorgen.
Den anden dag fik jeg taget nogle meget farvestrålende billeder herhjemme, syntes faktisk det er skønt med billeder hvor der er pang på farverne, så jeg vil da lige dele lidt her...







Dejligt med lidt farver, i denne ellers lidt mørke tid..... jeg bliver ihvertfald ikke træt af dem..
Senere idag skal jeg ind og hente noget stof jeg har købt over nettet, glæder mig til at se det ...
og jeg skal nok få taget lidt billeder af det for jeg tror det er super fint... ellers venter jeg stadig på postmanden som også gerne snart skulle komme med en masse lækkert ... uh jeg er ikke god til at vente....
God torsdag derude
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar