tirsdag den 7. februar 2012

Det er jo Alt for koldt det her !!!

Jeg syntes normalt at der skal meget til før jeg fryser, men i disse dage er det jo helt enormt, selv en tur ud til skraldespanden kan få næsen til at dryppe..... Hvad er det dog der sker ?? Jeg mindes ikke det har været så koldt i al den tid jeg kan huske.  Christian har også været hjemme fra børnehave, da det er mig der har skulle hente på cykel og den tur på 3 km. er simpelthen for kold for Frederikke som sidder bag i cykelvognen...
Igår skulle vi hente Sebastian fra skolen ( 1 km. ) og da vi kom hjem lignede Frederikke en lille istap, og hun skreg som bare pokker, så selv med flyverdragt, hansker, hue, tæppe at sidde på og tæppe over sig kan hun simpelthen ikke holde varmen.... 
I weekenden var vi dog ude og lege og det var virkelig med at holde sig igang, men det er jo et fantastisk flot vejr at være ude i ... så ca 2 timer ude blev det til så måtte vi ind og have varmen igen....Men jeg elsker nu stadig sne, bare med knap så mange minus grader....
Nu er der ikke andet at gøre end at nyde den flotte udsigt, og så må vi xxx fingre for at der efterhånden kommer lidt + grader til Danmark....
Jeg har benyttet inde tiden til at få syet en masse, samt få ryddet op i mit ellers noget kaotiske arbejdshjørne.
Så det kan også føre noget godt med sig at det er indevejr...... Natten til lørdag ramte vi også - 20 grader her i Odense.... Uhhhhhh det var koldt...

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar