lørdag den 25. februar 2012

Mit nye retroskab, ej jeg er glad.

Som jeg fortalte om i et tidligere indlæg, skulle en dag i vinterferien bruges på at få ryddet op i rodet ved mit arbejdsområde læs HER , og jeg fik da i den grad også ryddet op og smidt ud, hvilke også gav anledning til min give away, på 2,5 kg blandet stofrester. GIVE AWAY HER .
Det blev da også rigtig fint da jeg var færdig, men allerede efter et par syprojekter, lignede det det samme igen,så jeg måtte nok bare indse at det ikke fungerede den måde stoffet var stablet på...
Så nu måtte det ske noget andet, jeg fandt et billigt gammelt skab, og så var det ellers bare at komme igang.... Og nu siger billeder jo mere end ord  så jeg gør det med billeder istedet, men jeg kan da fortælle at jeg er SUPER glad for mit nye arbejdshjørne...og ikke mindst skab.....

Her et før og efter billede, nu bliver jeg da endnu mere gælad for hjørnet....


Sådan så det ud da det kom..







Det er simpelthen så fantastisk at kunne putte alt stoffet ind i skabet, men nu er hele skabet så også proppet med stof, så når der kommer mere til, ja så skal jeg til at tænke igen for så mangler der igen plads...
God weekend 
Gitte

18 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare blevet fint, kan godt forstår du er glad ;O)
    Og ja sjovt nok får man altid hurtigt pladsmangel selvom man udvider ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, for de fine ord, jeg er også så glad for løsningen, og så er det nemt og praktisk når der skal arbejdes. og ja sjovt nok giver mere plads, bare mere mangel på plads...
      Gitte

      Slet
  2. Hvor lækkert, kan sagtens forstå du er glad for det. Er der glas i lågen i det øverste skab eller har du pillet træpladerne ud? (kan ikke helt se om det er to forskellige skabe eller om de engang var ens)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg syntes også det er blevet lækkert, og så giver det god inspiration når alting ligger så man kan se det :-) Der er glas øverst i skabet, det nederste er bare trælåger, så de var forskellige fra starten.
      Gitte

      Slet
  3. Det er bare blevet super flot! Får helt trang til at gå igang her hjemme ;-)
    Skabet er blevet super fint!
    God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, ja når man ser andre få lavet lidt om, brænder man tit selv for at komme igang... sådan har jeg det ihvertfald :-)
      gitte

      Slet
  4. Wow, det ser godt ud, Gitte :) Sikke en masse lækre stoffer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Betine, jeg er også rigtig glad for min efterhånden godt voksende samling af fine stoffer, og så er det også dejligt når de ligger i fint skab :-)
      gitte

      Slet
  5. Det er blevet super fedt. Odt med ør og efter billeder! Vildt imponerende!

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak, og ja det gør det lidt sjovere med før og efter billeder, det giver et bedre indtryk af hvor meget ting kan ændre sig...og hvor meget et "hjørne kan ændres ved et nyt skab og selvfølgelig oprydning :-)
      Gitte

      Slet
  6. Hold op, det er da bare blevet superlækkert!
    - og må være vildt inspirerende at arbejde i så skønne omgivelser. Tillykke med det!
    Kh. Liv

    SvarSlet
  7. SUK SUK det ser bare hamrende godt ud, gid mit rum kunne se ligesådan ud men det er kombineret hobbyrum og "rummet hvor alt man ikke vil smide ud men gerne vil gemme rum" så der rooooder!! Prøver ihærdigt at få orden i det men synes det er skruen uden ende :-)

    SvarSlet
  8. Ih det ser da bare SÅ fint og inspirerende ud! Man får lyst til at hoppe ind i billedet og bare være krea!

    SvarSlet
  9. God gået, stoferne kommer virkelig frem nu, og fedt de er en mere synlig del af rummet. Kan kunne sige at sådan et hjørne kunne jeg også godt tæke mig.

    SvarSlet
  10. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Jeg er vild med dit skab. Kan godt lide kombinationen af det øverste er glaslåger og det nederste er af trælåger. Så skal der bare arbejdes ;o)

    SvarSlet
  11. Wauw hvor lækkert. Det er jo endnu bedre end juleaften..:-) Tænk at have så fint et lager. Rigtig hyggelig blog du har. Glæder mig til at følge dig.
    Kh V

    SvarSlet