onsdag den 8. februar 2012

Så kom postmand Per endelig forbi.....

Findes der noget bedre end når postmanden tropper op med men masse lækkert, og det var lige hvad han gjore idag... Jeg havde købt noget lækkert stof hos Michelle Her  ta et kig forbi, massere af lækkert retrostof.
Jeg havde også bestilt en ordenlig bunke visitkort til meget billige penge hos Vistaprint, oven i visitkortene fik jeg en en masse klistermærker, stempel samt kortkolder med...  så nu kan jeg kaste kort afsted...

Jeg er selv godt tilfreds med resultatet,  og elsker simpelthen den " bambi"  
Her til formiddag fik jeg også ryddet lidt op i køkkenet og syntes egentlig at den fine grønne basilikum så lidt stakkels ud over i hjørnet, i en lille glasskål, nu har den fået lidt sjov indpakning bestående af en majsdåse, syntes egentlig den ser ret fin ud nu, så nu tror jeg den skal have selvskab af flere krydderurter, i majsdåser.. det giver en dejlig duft af noget der minder mig om sommer.....

Nu kribler det bare i mine fingre, for at komme igang med at sy noget nyt, af alle de fine stoffer jeg har fået idag.... Symaskinen kalder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar