onsdag den 29. februar 2012

Nu har jeg fundet retrostoffernes gemmesteder.....!!!

Jeg har simpelthen lavet et retrokup............
Jeg er kommet i kontakt med en ældre dame, som nok mente at hun havde noget sengetøj liggende, men som hun sagde : hvis du kan bruge det gamle sengetøj til noget, så kan du da få det for 100 Kr.
ØØØØØØHHHHH  ja tak... 10 hele betræk og så pudebetræk oveni... .
Så nu har jeg fundet ud af hvor alle de gamle skatte ligger gemt, og dem der ligger inde med dem er slet ikke klar over hvilke skatte de har liggende i gemmerne.... De gamle gårde, hvor de gamle mennesker bor....
Men her et par billeder af fundet...og alt er bare i super stand..




beklager de ikke sååå gode billeder men der var mangel på lys igår aftes.
Men men jeg er en meget glad pige for mit røverkøb...

6 kommentarer:

  1. Tillykke med den meget gode handel - heldige dig :-)

    SvarSlet
  2. Det forstås - kan du ikke sende noget i min retning?

    SvarSlet
  3. SEJT!!!! Hvor er du heldig - tillykke med det!

    SvarSlet
  4. Fedt - tillykke med det! :)

    SvarSlet
  5. Ja det var vist et røverkøb af den helt gode slags, lidt heldig har man lov at være !
    De er også bare i så fin stand, det er skønt.

    SvarSlet