onsdag den 15. februar 2012

Vuggestuestart og nye retrokjoler

Igår tirsdag, var dagen hvor Frederikke skulle starte i vuggestue, vi har snakket meget om det med hende, men helt præcis hvad det gik ud på, er jeg ikke så sikker på hun forstod, og så alligevel for tirsdag morgen tog hun sin nye taske på ryggen og så skulle hun op og lege med alle børnene..... Hun var bare klar til at komme afsted, jeg bliver hos hende ugen ud efter aftale med personalet, og hun hygge sig enormt derover, men hun skal stadig liiiige tjekke om jeg stadig er der, men hun hygger sig med de andre børn og har allerede fundet en dreng som hun leger super godt med..  Det er altså dejligt at se at hun trives allerede, og så syntes hun det er ret hyggeligt med formiddags frugt og sang samlet oppe ved bordet...
Nu xxx jeg bare fingre for at det fortsætter sådan... Her et par billeder jeg nåede at snuppe inden vi kom ud af døren...

Jeg har også fået syet nogle forskellige retro kjoler af noget af det stof jeg købte i weekenden...
Denne er i str. 104 og kommer til salg på amio senere idag.
Denne her er også en str. 104 og kommer også til salg senere idag.
Denne kjole er en str. 104/ 110  og kommer også til salg.
Nu skal jeg bare have syet de ting færdige som ligger klar på bordet...
Det er simpelthen skønt at får fingrene i det stof jeg fik købt... nu skal jeg bare lige finde ud af hvad jeg skal have syet...
Gitte

3 kommentarer:

  1. Åh hvor lyder det godt med vuggestuen og sikke fine kjoler du har fået lavet:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er total vild med den gule kjole! Du laver sååååå skønne ting :-)
    Jeg har lige modtaget en blog award og har sendt en til dig :-)
    Du kan se/læse om det imorgen på min blog.

    SvarSlet
  3. Har snust rundt på din blog et lille stykke tid nu og... I like ;) Melder mig lige som fast læser, og kommer helt sikkert til at kigge forbi jævnligt!
    :) Natascha

    SvarSlet