fredag den 10. februar 2012

Velkommen indenfor i mit nye hjem...

Ihhh hvor har jeg dog været et legebarn idag, fantastisk...
Frederikke har fået et trædukkehus af min bror og svigerinde, og jeg har virkelig fået sat mit præg på det idag... Så jeg har indrettet, dekoreret, tapeseret, og bare hygget og nusset, om vores nye lille ekstra hjem, i hjemmet..... Nu advarer jeg om en meget stor mængde billeder, men jeg er vist blevet grebet af det dukkehus..... Og fint er det blevet....Ta´et kig indenfor....   VELKOMMEN....

Men det hele startede sådan her...'
Nu glæder ungerne sig bare til det hele er knastørt så legen kan komme igang, og det kan jeg godt forstå..
God weekend.

4 kommentarer:

  1. MAX GASSSS.....

    Det er når man først kommer i gang, så griber det lidt om sig ;-D
    Men det ser super godt ud! Kan godt forstå at ungerne glæder sig til at lege med det!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint. Skal selv igang med at istandsætte et gammelt dukkehus til frida og håber det kan blive lige så fint som dit. Tak for inspiration :-)

    SvarSlet
  3. Herligt at gå lidt i barndommen igen - sikke nogle fine detaljer :-)

    SvarSlet
  4. ja det er herligt at blive barn igen for et par timer, og det griber hurtigt om sig når man først kommer igang... men det er så hyggeligt at sidde og bygge op og den ene ting tager hurtigt den anden... men jeg skal også love for at der er blevet leget med det efterfølgende, så det er jo super når de gerne vil lege med det...

    SvarSlet