tirsdag den 19. juni 2012

Nye puder til sofaen.

Jeg tror det med puder er en "tøseting" og jeg indrømmer at jeg er glad for puder, og så er det bare en skøn ting at ligge og putte i sofaen iblandt bløde puder.
Da jeg var i stof og stil her i weekenden havde de et fint tilbud, deres tidligere udstillingspuder var sat til salg, 3 stk for 50 kr..  så der kom vist et impuls køb i kurven, jeg købte sammen med puderne knapper der skulle pynte på.
Senere på dagen var de klar til brug og så var det bare med at snuppet et par billeder inden ungerne tog dem i brug.



Jeg er rigtig glad for knapperne, men sikke noget LOR.... at sy i...  men fine ser de ud som de står der...
Gitte

3 kommentarer:

  1. Så fine puder og lækker detalje med knapperne:-)

    SvarSlet
  2. Fine fine puder - og hvor heldigt lige at få dem til en flad 50ér...!så fint med knapperne!! :)

    SvarSlet
  3. Tak begge 2 .. dejligt at man stadig man få noget lækkert for en 50ér...
    jeg er også rigtig glad for knapperne, og knapperne isig selv er rigtig fine.
    Gitte

    SvarSlet