søndag den 9. oktober 2011

Luksus lopperne !! Kommer du ??

Så fik min svigerinde meldt os til, så vi har fået en stand til loppemarkedet " luksus lopperne".
Det er d. 5 november i Odense. se mere her  HER .  Der har jeg også muligheden for at få solgt af eget design, da det også er en del af konceptet.  Og ikke mindst kan jeg få solgt ud af alle ungernes tøj.
Det er så også her at weekendens store projekt har ligget, vi har fået tømt loftet for ALLE sækkene med tøj, det var voldsomt faktisk ret rystende, hvor meget vi har liggende ...  men jeg tror ikke jeg før har set så mange sorte sække samlet fyldt med tøj, men vi fik tømt hver og en og soteret det hele . Rigtig meget skal jeg have med d. 5. november og en hel del ryger ind til mødrehjælpen i Odense...Men det er en super dejlig fornemmelse at få ryddet ud i det hele.... og ret chokerende ..... 
Er der nogle af jer derude der skal have en stand der ????
Jeg er også blevet færdig med en del tøj de sidste par dage.. og jeg håber at kunne nå en hel del mere inden vi skal derind og stå, det kunne jo være ret fedt at have en god portion at sælge ud af ... Jeg fik også lavet min første vest, jeg er meget tilfreds med resultatet, og Frederikke måtte som vaneligt stå prøveklud for mig ( gadvide om hun kommer til at hade mig for det ) den er rigtig fin på, da jeg lige fik justeret lidt på mønstret.
En fødseldag har vi også været til, det var min svigerinde der skulle fejres ....
Her til aften sidder min po-po i sofaen og tager en velfortjent pause foran skærmen ... selv om arbejdsbordet har en del liggende der godt kunne trænge til at blive gjort færdig, men det må vente..
Her kommer der lidt billeder fra weekendens projekter....

Vesten som blev færdig i en str. 86 som kommer med på marked.
Velour bukser i 80/86 med store lommer,  skal også med på marked.. 
Håber at jeg kan få lavet nogle flere par, da de bare er super lækre, og tror nok også at der kommer til at glide et par ned i Frederikkes skuffe....
Et par drenge bukser, i marine farvet babyfløjl str. 74-80
Skønne tøsebukser  str. 92  skal også med på marked.
Her ligger så en del af det tøj der skal med til loppemarked, Det er et luksus loppe marked og der skulle derfor soteres godt i det hele, for det er som udgangspunkt " mærketøj" vi skal sælge derinde, men det blev da også til en god  bid da jeg kom igennem bunkerne af tøj, nu bliver det spændende at se om det er til at sælge....
Sidst men ikke mindst, kom vores søde nabo ind den anden aften da Pelle var på arbejde og spurgte om jeg dog ikke ville have resten af deres lagkage der blev tilbage efter gæster.... ( ummmmm)  jo tak som byder, og den smagte fantastisk... se det er en fantastisk tanke...... 
Det var lidt om weekenden herfra, jeg vil også benytte lejligheden til at sige velkommen til mine nye læsere, og håber i kan li´at læse med herinde... VELKOMMEN HVER OG EN´...

God søndag herfra 
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar