onsdag den 5. oktober 2011

Vinterhue, og drengebukser

Dagen idag har bestået af lidt kreativt , jeg har fået lavet 1½ par bukser ( mangler lidt elastik i det ene par. )
Syntes det er skønt at nå noget, på trods af at alle ungerne er hjemme... Godt nok må jeg rejse mig mange gange, når der liiiige bliver kaldt igen igen ... Men det går nok ..
Jeg blev også færdig igår, med Christians vinterhue den passer ham super godt, men måtte jeg tage et billede af ham, med den på   ??? NIX, og sådan blev det så......
Så her er billeder af den bare uden ejermand i.





Her under benene fra drengebukserne
Jeg trækker her inden så længe vinderne af min give away, og samtidig sætter jeg en ny give away igang igen.... Jeg kan fortælle så meget at det er en gave der kan pynte i hjemmet....

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar