mandag den 24. oktober 2011

Søndagen stod på Alpetramp.

Kl. 9.00 stod vi klar til at heppe på Pelle og min bror som deltog i årets sidste cykelløb, det var en smule koldt, men som solen kom mere og mere frem blev det lunere.  Vi skal jo have tiden til at gå, imens de er ude og cykle...  Ungerne fik spillet lidt fodbold, med en tom dåse ( det eneste der lige var som kunne bruges som bold ) vi andre fik drukket lidt kaffe og snakket, og inden vi havde set os om begyndte alle rytterne at komme i mål, så kunne vi gå op og klappe lidt.

Disse 2 skønne græskar mænd lå ved en blomster/ grønthandler på ved op til målfeltet, jeg syntes de var super fine og i dagens anledning var de pyntet med reflekser og en lille hilsen til cykelløbet, fin lille detalje.
Min bror kom i mål efter ca 2 timer og så er ungerne bare klar til at juble...
Syntes simpelthen min niece Ida-Sophie øverst i venstre hjørne er fantastisk på det billede... der bliver virkelig heppet...  Pelle kom i mål ca et kvarter senere og i mellemtiden skulle der lige leges lidt igen.
Da vi kom hjem, kunne vi godt mærke i kinderne at solen havde givet lidt, skønt at være ude når solen er på himlen, nyder alle de timer jeg kan....
Idag mandag skulle jeg så hente unger, og jeg skal love for vejret havde taget en drejning, uha det var iskoldt og stiv modvind øv øv det var koldt.  Så resten af dagen står på inde hygge...
Jeg har gang i at få syet nogle veste, som skal med på marked d. 5 november...
det kan være at jeg når at vise den i et indlæg senere idag.

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar