tirsdag den 18. oktober 2011

Kort, wallstickers, hama ugler og flyvende tanker.

De sidste par dage har jeg fået klippet så meget, at jeg næsten føler at jeg er tilbage i min gamle branche,
som frisør, den store forskel er, at det nu er papir jeg fører saksen igennem.
Og som jeg sidde der i min egen lille verden suser tankerne igennem hovdet, og det er mest tiden som frisør jeg tænker på, ( meget nærlæggende når jeg sidder og klipper) det er ret sjovt når man tænker tilbage og jeg sidder såmen og små fniser for mig selv, over de utallige sjove episoder der har været både med kollegaer men ikke mindst kunder.. Men selvfølgelig er der også de episoder hvor jeg sidder og tænker - hold da op hvor skal man dog finde sig i meget lort, bare fordi man er i et servicefag....
Jeg savner som sådan ikke dagligdagen i en salon, men savner til tider kontakten med de mange fantastiske kunder jeg har haft gennem årerne, og skal jeg sætte en tid op som jeg savner mest, så må det være min tid som elev inde hos Stuhr på Købmagergade... Derinde var der virkelig sjæl og et tempo uden lige.. og så bare gadens mange mennesker, man altid kunne falde i hak over at stå og kigge på .... Jeg var frisør i 11 år og de har selvfølgelig sat et vis præg på hvem jeg er idag, egentlig ret sjovt at tænke på, at når man starter som ung, så får ens arbejde en vis indflydelse på hvordan man former sig...
Nå det var vist et sidespring, men sådan flyver tankerne rundt når man sidder i sin egen verden i lidt tid...
Men som sagt har jeg fået klippet en del, det er blevet til en masse wallstickers æbler, nogle kort med figurer limet på, et førsøg med et billede, et par nye ugler som også skal bruges som uro. Alt sammen skal sættes til salg . 
Hvor meget jeg ellers når denne uge bliver spændende, for ungerne er hjemme, de holder jo efterårsferie, og kigger jeg ud af vinduet kan jeg kun sige -tjek til efterår...
Håber i får en god dag derude
Gitte

1 kommentar:

  1. Kan man købe nogle af de æbler du har lavet. Tænker man kunne klistre dem på døre mm.?? 61670343

    SvarSlet