mandag den 17. oktober 2011

Nyt papir

Min svigerinde ringede idag, og hørte om hun ikke skulle købe en stak papir med hjem til mig, for inde i søsterne grene havde de lækkert papir for meget billige penge, jo tak meget gerne...
Og super fint var lige hvad det var...
Nu glæder jeg mig bare til at komme igang med at klippe og klistre og finde på sjove ideer med det farverige papir, dagen idag har bestået af af klippe en masse wallstickers.
men hvor er det bare herligt at have så meget lækkert papir liggende,  arkene er 30x30 cm og der er 2 stk af hver mønster  dvs. 20 ark for kun 15 kr   fantastisk....... jeg købte 3 " mapper " altså 60 stk papir.
Søsterne grene har altså mange fine ting til tider.
Gitte

3 kommentarer:

  1. årh lucky you! Jeg kom langt om længe til kbh forrige uge ( bor på bornholm) og havde stor glædet mig til at shoppe papir hos søstrene, men både fisketorvet og fields havde udsolgt, fik én lille rulle papir :-(

    SvarSlet
  2. ja jeg var lidt heldig igen, sidst de havde papir var jeg også heldig ... se indlægget her
    http://barslundmadsen.blogspot.com/2011/07/nyt-papir-og-meget-andet-godt.html.
    Der fik jeg også en masse papir med hjem.
    men det var også kun fordi min svigerinde var hurtig for der var rift om det derinde.... ..
    Har faktisk også en mand der er bornholmer, fantastisk sted, som jeg elsker at komme til... yndet feriemål...
    Gitte

    SvarSlet
  3. Eih, hvor sjovt! Jeg købte samme papir i sidste uge - det er bare så fint (og billigt) :) jeg tror at noget af mit papir skal blive til til-og-fra kort til årets julegaver ;) og måske også blive baggrund til et par collager, som jeg har i tankerne...
    Glæder mig til at se hvad du finder på. ;)

    SvarSlet