fredag den 6. juli 2012

Alle 3 patchwork tæpper færdige..

Hold da op jeg fik brugt torsdag aften på at klippe..  Ikke mindre en 108 lapper blev klippet til drengenes tæpper, som de skal have med på ferie.. Det hele blev også syet sammen og idag fik jeg så syet fleece bagside på og wupti 2 nye tæpper så dagen lys. Drengene er super glade for dem, og har faktisk ligget det meste af dagen og hygget sig med film og tæpperne.. Det er nu dejligt at lave noget de bliver glade for. Så nu er alle 3 unger udstyret med et hver... Ingen brok fra nogen. !!!!
Her en billede storm af processen, og det færdige resultat.





Øv hvor er det bare kedeligt at tage billeder i regnvejr, farverne er bare ikke det samme som når solen skinner.





Derngene har selv været med til at vælge farver, og ikke til min store overraskelse valgte Sebastian de grønne og brune nuancer og brun bagside og Christian de blå og brune med blå/ turkis bagside.
Jeg er selv meget tilfreds med resultaterne på alle 3 tæpper, og overvejer at lave et til mig selv, men det må vente lidt til min lille vabel er væk ( klippeskade).
Her lige et billede af Frederikkes tæppe som blev lavet for lidt tid siden.


Nu er sybordet også ved at være tomt for ting der liiiige mangler det sidste, min plan er også at det skal være HELT tomt til ferien... Håber jeg kan overholde det...

Gitte

10 kommentarer:

  1. hold op du har haft fart på, men fine det er de.

    dine drenge må siges at have utrolig god sans for farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak, ja når først det hele er klippet, så tager det fart projektet..
      Og så elsker jeg bare at stå med de færdige resultater i hånden inden for kort tid :-) Jeg syntes nu også de har klaret farvevalget ret fint...
      Gitte

      Slet
  2. De ser super lækre ud, kan godt forstå dine drenge har ligget vandret med dem på.
    Og dejlig farvesammensætning som de har valgt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Tak, de er også rigtig lækre at putte med¨, jeg har fået lov at prøve :-)
      Ja og så har de valgt ret godt med farverne syntes jeg
      Gitte

      Slet
  3. De er så fine alle 3! Godt arbejde!
    Det virker så inspirerende at se andres tæpper - måske vil jeg også prøve det på et tidspunk ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak, jeg elsker også at snuse rundt og blive inspireret til nye projekter.
      Bliver spændende om du hopper ombord og prøver, jeg kan afsløre at det er ganske hyggeligt :-)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  5. Ej altså, der fik jeg vist trykket forkert på en knap, så beskeden forsvandt, men tak for de fine ord, jeg syntes også det er svært at skulle vælge hvilke farver og prints der skal indgå i tæppet, så der var godt at drengene havde deres egne meninger og kunne hjælpe mig på vej
    Gitte

    SvarSlet
  6. Amazing, Det afhænger af hvor meget tid ah, ser godt ud med · · · Det er ikke let.

    SvarSlet