torsdag den 13. oktober 2011

Begravet i hama perler.

Jeg har jo en give away kørende, hvor en hamaperle uro er på højkant, så jeg ville den anden dag gå igang med at lave den færdig.
Det blev dog til en del ugler jeg fik lavet da jeg kom igang, jeg kan jo lige så godt få lavet nogle klar, da det er en af de ting jeg skal have tilsalg på min kommende netshop.   Læs her, om netbutik .
Det er også meget afslappende og sidde og lege med perler, jeg nyder det..
Men mange ugler fik jeg da lavet.



Jeg fik også lavet nogle cupcakes til en uro, og der ligger en masse flere ideer klar, til fine uroer til børneværesler, eller hvor man nu syntes de kunne pyntes udsynet...
Jeg leger også lidt med en ide om en uro til den "lidt" større dreng eller pige, som godt kan lide de forskellige velkendte figurer fra spillet " Mario " .. Drengene herhjemme har rigtig mange figurer fra Mario spillet lavet i perler og de har virkelig været en succes, det bringer nogle ret sjove og iderige lege frem... Mange timers god underholdning.
Jeg får også puslet lidt med nogle "kort" der skal hænge på mit tøj når det skal sælges, så lige pt. består mit arbejdsbord af glitter, glimmer, perler, strygejern, lim, papir i alle regnbuens farver, ugler i bunker og papir med alle mine nedskrevne ideer og sidste men ikke mindst har jeg midt i det hele nu placeret min computer, hvor jeg også sidder og tryller og bøvler lidt med opsætningen af min netshop...
Nogle gange kunne jeg godt drømme om et MEGET større bord, men så ville der med garenti også ligge mange flere ting, så det er måske meget godt at det ikke er større end hvad det er nu...
Jeg vil "lege" videre med alle mine ideer ... god dag til alle jer derude.
Gitte

4 kommentarer:

  1. Hold nu op Gitte - du gør ikke noget halvt kan jeg se - fine projekter du fylder dit bord med :-)

    SvarSlet
  2. Sikke mange flotte ugler. De rr bare så fine. Og er bare helt vilde med dine muffins ;-)

    SvarSlet
  3. Fed inspiration, tusinde tak!!

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot. Ungerne fik lige lidt inspiration. Har du også lavet - måske- nogle My Little Pony'er ? Mvh Julie

    SvarSlet