onsdag den 7. september 2011

Leg med tapet.

Hold da op en regnvejrsdag, den indbød i den grad til at være indedøre.
Så jeg gik igang med et projekt jeg længe gerne har ville lave, men nu var tiden til det, den meget gamle kommode skulle have en make over, så frem med tapet, papir, klister og lak så var  projektet skudt igang.
Her er både et før og efter billede.



Jeg er blevet rigtig glad for resultatet, og da jeg var færdig og alligevel havde alle tingene fremme gik turen videre til ungernes skamler, de skulle da ikke snydes vel ?



Nu skal det hele bare have lidt tørre tid, og så skal skamlerne igen bruges til ungernes leg.
Jeg fik også 2 stykker tøj færdig i går aftes, så klokken blev lidt sent, inden hovdet ramte puden, jeg er bare så enormt dårlig til at lægge ting fra mig, som jeg er i fuld gang med, fordi jeg kan da godt liiige når det også, og inden jeg ser mig om er min sengetid vist sprunget med et par timer.




 Iaften vil jeg læne mig tilbage i sofaen og nyde en kop kaffe, og indstille arbejdet lidt.

God aften allesammen.

Gitte

4 kommentarer:

  1. hej Stine
    1000 tak for de fine ord, det er dejligt at høre, at andre kan lide det jeg laver.
    Mvh. Gitte

    SvarSlet
  2. Jeg er total vild med de der skamler!

    SvarSlet
  3. jo tak, ungerne er også rigtig glade for dem..
    Gitte

    SvarSlet