mandag den 26. september 2011

Vokser dit netværk hjemme i sofaen ??? Hollufgård

Et af mine absolut farvorit steder at gå en tur, specielt når efteråret så små begynder, må bestemt være Hollufgård som ligger i Odense ( ca 2 km fra hvor vi bor)  Der er så skønt at bevæge sig rundt, også for ungerne som har massere af plads at buldre rundt på.
Det er også et sted, hvor kunstnere udstiller deres værker i det fri, bla. det her på billedet som må være min favorit.
Genialt ikke ???

Men ihvertfald brugte vi en del timer i parken lørdag, og vejret var bare fantastisk... Så fåes det ikke bedre.
En anden fin detalje, er  hængekøjerne,  de måtte selvfølgelig afprøves ( havde der ikke været børn med , skal jeg ikke udelukke at vi kunne have taget en friluftslur )
Men på trods af det gode vejr i weekenden, har jeg brugt nogle timer sammen men symaskinen, som der er kommet lidt lækkerier ud af.. Dem vil jeg få taget lidt billeder af og få dem lagt herind, det skulle egentligt have været min opgave til mig selv som To-Do til på torsdag, men nu havde jeg lige nogle timer i weekenden, og det er jo ikke dårligt at nå sin deadline for tid vel ??  Men så må jeg bare sætte mig nogle nye mål...Det er nok heller ikke så svært, for der er massere at tage fat i.
HUSK DU KAN STADIG NÅ AT VÆRE MED I MIN GIVE AWAY, LINKET TIL DEN LIGGER ØVERST UD I HØJRE SIDE...

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar