lørdag den 10. september 2011

Iea-Ea

Idag kom mine labels til tøjet, de har været længe undervejs, da de 2 gange ankom, men med fejl på..
1. forkert farve, 2. gang var der stavefejl, 3. gang lykkens gang.
Nu skal jeg så bare have syet dem på alt tøjet, så jeg ved da godt, hvad jeg så kan bruge tiden på.
Jeg har også fået syet en kjole samt et par bukser ( super fin model på )
Dagen idag har ellers bestået af finpolering, af haven og hold da helt op den er blevet fin, jeg tror også at ukrudtet har nydt godt af alt den regn vi har fået, for det var godt nok vokset voldsomt, men ha, nu ligger det i sække og venter på at blive kørt på renovationen.
Så oprydningen ved mit arbejdsbord måtte udskydes idag, jeg kan ikke nå det hele, selv om jeg gerne ville, men så kan det få en oprydning imorgen.


Her hænger en bid af det tøj jeg har fået lavet gennem den sidste uges tid, nu skal der bare lige mærker på og vupti klar til salg.
God aften til jer derude.
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar