mandag den 12. september 2011

Farve udfordring. Dag 1. farven rød

Jeg stødte på dette indlæg http://3saltilhoejre.blogspot.com/2011/09/en-farve-udfordring.html  og syntes at det kunne være meget sjovt at være med . I sin enkelhed går det ud på at finde ting i sit hjem med disse farver.
Mandag: Rød
Tirsdag: Gul
Onsdag: grøn
Torsdag: blå
Fredag: Lilla
Lørdag: Brun
Søndag: Orange

Nogle af malerierne fra stuen

øverst et billede af mit røde køkkenbord
Christian der holder fri idag, trissede rundt i sine elskede røde Liverpool shorts.

Det var et udpluk af røde ting herhjemme.

Gitte

4 kommentarer:

  1. Alle de fine røde ting du havde.
    Ja, sjov leg, jeg er også med.

    SvarSlet
  2. ja det er en ret sjov leg, for i hverdagen tænker man egentlig ikke over farverne, men de er der bare. Jeg var faktisk overrasket over hvor meget rødt jeg har her, så det bliver spændende hvor overrasket jeg bliver over de andre farver...
    Gitte

    SvarSlet
  3. Man bliver virkelig overrasket over hvad man har (og ikke har) af farver i hjemmet :) Og du har også en Liverpool'er derhjemme :)

    SvarSlet
  4. ja også en Liverpoolér herhjemme, eller faktisk ikke mindre end 3, de 2 mindre drenge hopper jo med på faren´s favoritter... men som hjemme hos dig, ligger tingene her også i skuffer og skabe.. hehe.
    Men super sjov leg du har fundet på.. og den breder sig jo enormt her i blogland.
    Gitte

    SvarSlet