fredag den 15. juni 2012

De ankom, de blev klippet, og her de færdige elefanter.

Ej hvor er de altså skønne de elefanter, er helt vild med farverne, så til trods for sygdom ( mig selv)
kunne det altså ikke bremse mig fra at komme igang med at sy.
Frederikke vokser en del for tiden, så hun er ved at løbe fra sine bukser, så hun skulle have nogle nye, jeg har bare ventet lidt med at sy nogle, da jeg har ventet på elefantstoffet, og når det nu ankom så kunne jeg jo komme igang.. Det blev til 2 par nye bukser, og en nederdel fik også sneget sig ind ..
( ikke at hun mangler, men jeg kunne ikke lave være)
Hun er helt vild med bukserne så de skulle selvfølgelig på idag, og det kom de så..
Så det var ikke svært at få lov til at snuppe lidt billeder af hende imorges.
Her lidt billeder af de færdige sager...







Glæder mig til at sy mange flere fine ting med det stof.... hovdet har ihvertfald massere af ideer ...
God weekend derude...
Gitte

4 kommentarer:

  1. Dejlige elefanter. Og sikke nogle lækre bukser, du laver. Pasformen ser ud til at være super god, og det er efter min mening, det er gør den helt store forskel! Kh og god weekend. Maria, MargaDusen

    SvarSlet
  2. Kjempefine bukser og utrolig herlige elefanter!

    SvarSlet
  3. Super fine ting du får syet. Og de elefanter man kan bare ikke andet end at blive i godt humør af dem:)

    SvarSlet
  4. Hold da op, sikke nogle fine ting, du laver!

    SvarSlet