mandag den 18. juni 2012

Ny sommerhat.

Jeg er optimistisk, jeg tror på at sommeren nok skal komme, om ikke andet så ihvertfald når vi skal på ferie !!!!!! Det har den bare at gøre, for ellers skal jeg have syet alle vores sommerhatte om til regnhatte...
Men jeg har ihvertfald fået syet en fin sommerhat mere til Frederikke, endnu engang har jeg klippet løs i elefanterne, jeg kunne også se at det ville gå hurtigt med at få brugt elefantstoffet, så jeg har allerede nu fået bestilt 2. omgang.. gadvide om det bliver sidste bestilling på det stof, for min side  ??
Men her et par billeder af hatten..



Udsigten til sommer over Odense er her faktisk lige nu, da vi fik afleveret de 2 små i børnehave og vuggestue viste det 17 grader, se det er dejligt..
Men men men senere idag har de varslet et evt. skybrud over dele af danmark, bla. dele af fyn..
Det skal nok blive vådt ihvertfald, men jeg har sammen med ungerne en aftale om at når det virkelig regner og tordner, så slæber vi en madres og alle vores dyner, hen foran teressedøren, og så står den på popcorn og så tæller vi lyn... en aftale de elsker og på den måde slet ikke frygter når himlen viser sig fra den onde side...( det er nok popcornene der har gjort tordenvejr helt fint)  om ikke andet elsker de ihvertfald torden.... og jeg syntes såman det er ganske hyggeligt at sidde og kigge ud, mens jeg sidder lunt og blødt på den anden side af glasset...

God dag derude allesammen.
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar