onsdag den 20. juni 2012

Kasse bukser, med elefant tema.

Så blev der ro i hytten, ungerne er sendt afsted til dagens leg og læring, og jeg fik tid til at få styr på en masse praktiske ting..
Jeg syntes det er så rart at listen med " husk nu " er helt gennemstreget inden ferien melder sig, så det er en skøn fornemmelse at kunne strege flere ting over...
Bla. ligger der en del syning og venter på listen, men igår fik jeg syet min nieces jakke færdig som var et af de øverste" must do" på listen, da den har ligget klippet færdig i lang tid... Nu håber jeg bare at hun bliver glad for den.. Hun er nemlig en lille pige der godt ved hvad hun kan li´og ikke li.. så nu håber jeg at min svigerinde og jeg har ramt rigtigt  :-)
Som jeg nævnte i nogle indlæg tilbage er Frederikke vokset ud af de fleste af hendes bukser, så der skulle gang i en mindre buksekollektion til hende inden ferien også ( der burde komme en lille forvarsel inden de tager sådan et ryk på et par cm.)  Men heldigvis har jeg fundet tiden, til at få syet indtilvidere 4 par bukser, de sidste nye på stammen er et par fine kasse bukser, stadig et tema med elefanterne men denne gang på en lidt anden måde, og Frederikke er rigtig glade for dem, hun har omdøbt dem til " ægte tornerose bukser"  For hende er ALT der har en snert pink,  Tornerose.

Her en flok billeder af bukserne.




Jeg syntes selv at de er blevet rigtig fine, og så elsker jeg at sy i den skønne bløde babyfløjl..
Så jeg tror at det bliver til et par mere af samme model bare med andre farver...
Og så skulle hun vist kunne klare sig sommeren over...
Nu vil jeg gå igang med at forberede en re,t som vi skal medbringe til en sommerfest på Sebastian skole iaften.. Det skal nok blive ganske hyggeligt, alle eleverne har lavet noget vi skal se i den forbindelse, og så skal vi ombord i den store buffet... ikke dårligt...
Gitte

1 kommentar: