torsdag den 28. juni 2012

Børne tørklæde / voksen tørklæde

Hvilken fantastisk dag det endte ud med at blive idag, en lækker og lun aften der blev tilbragt ude i haven sammen med ungerne, de fik dekoreret store dele af vores vej med kridt, og jeg fik nusset lidt rundt i haven.. Det endte med at vi kom en del senere ind end hvad sengetiden ellers plejer at sige, men det går nok 2 dage til ferie, vi tager bare lidt på forskud :-) Det gælder om at nyde vejret når det endeligt er godt..
Her til aften fik jeg så syet lidt, bla. et par bukser til Christian ( som han selv har bestilt) og derefter et tørklæde til Frederikke, jeg har taget udgangspunkt i det jeg har lavet til mig selv som i klan se lige HER .
Dette er bare i mini udgave med nogle andre mål.
Jeg glæder mig til at se hvad den lille frøken siger til det imorgen..


Det var et hyggeligt lille projekt, og jeg vil bestemt lave flere i andre farvekombinationer.
Min plan er at jeg vil lave en lille DIY til jer med nogle mål til dette børnetørklæde, da der allerede ligger en super DIY på voksentørklædet , som i kan se i mit link længere oppe..DIY én har Den retrohusmoder lavet for noget tid tilbage...
Gitte

1 kommentar:

  1. god ide at lave det lækre tørklæde i en miniudgave :)

    SvarSlet