onsdag den 11. april 2012

påskens stof shopping

For første gang siden at alt det nye forårsstof er kommet i butikkerne, har jeg været en tur forbi for at kigge... Jeg syntes at der er kommet en del lækre stoffer, og der faldt da også en del ned i kurven...

Jeg er helt vild med det stjernede stof, det kunne jeg godt tænke mig de lavede i mange flere farver, det ville være skønt, men også bambi stoffet er skønt, det skal der nok blive nogle skønne forårs kreationer ud af...
også nogle basis farver kom med hjem, samt en del forskelligt fleecestof...
Jeg elsker simpelthen at tulle rundt og kigge og føle og mærke og ikke mindst putte en masse lækkerier i kurven...

9 kommentarer:

  1. Det er da en interesse jeg kan forstå! Nøj nogle lækre sager!
    Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det er en dejlig men til tider lidt dyr interesse !!!!! men jeg syntes også at det er nogle rigtig fine stoffer jeg fik med mig hjem :-)

      Slet
  2. Ej hvor sjovt! Det ligner tilforveksling mit eget stof indkøb ;). Glæder mig til at se hvad du får ud af de lækre sager..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også at disse stoffer er nogle "bestsellers" jeg syntes ihvertfald at de sprang lige i øjnene... Jeg har allerede en del ideer i hovdet, hvad det skal bruges til, nu skal det bare føres igennem maskinen...

      Slet
  3. Når jeg kommer i stofbutikker har jeg det som et barn i en slik butik, jeg elsker det:-)
    Lækre stoffer, jeg har også lige været afsted, dog var afkastet meget mindre:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jo en shoppetur jeg elsker, og kunne godt bruge mange timer derinde, og til tider bliver da der også shoppet lidt for voldsomt ind, men jeg har svært ved at begrænse mig når jeg står midt i det :-) Gad vide om jeg nogensinde lære at styre mig ????

      Slet
  4. Jeg er også vild med dådyrstoffet, synes dog ikke rigtig det duer til mine drenge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare rigtig fint, men jo nok lidt finere til en pige end til en dreng... Men jeg syntes faktisk også at de havde rigtig mange fine drenge stoffer derinde...

      Slet
  5. Sikke en masse lækre stoffer du har fået shoppet :)

    Er helt vild med stjerner og dådyrstoffet, men tror ikke det kommer til at passe til knægten med dådyrene :)
    Var os forbi stof200´0 igår og de havde bare ikke nogle af de stjerne stoffer :(

    SvarSlet