søndag den 1. januar 2012

VINDEREN ER TRUKKET......

Så blev det tid til at slutte min give away, jeg har endnu engang brugt RANDOM.ORG og jeg kan stadig ikke få billedet kopieret så jeg kan vise resultatet frem, men så har jeg da noget jeg skal lære i 2012.......


Men mange tak til alle for deltagelsen, og velkommen til mine nye læsere..
Og ikke mindst rigtig godt nytår til jer alle....

                              Men med 37 deltagere, og samlet 95 lod,  blev det lod nummer
                                                                
                                                                          13    
            Bag dette lod gennem sig bloggen  HER .    Stort tillykke og god kreativitet i januar.....



Gitte

3 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen og godt nytår :-)

    SvarSlet
  2. Weee hvor er jeg heldig, men nu har 13 faktisk også altid været mit lykketal:-)
    Ih godt nytår!
    Jeg sender dig lige en mail med mine oplysninger;-)

    SvarSlet
  3. det er perfekt, pakken er pakket, sender den imorgen. og tak for deltagelsen
    gitte

    SvarSlet