fredag den 6. januar 2012

Så ankom stofferne.

Jeg elsker at få post når pakken ser sådan her ud, hvem ville ikke det hvis man elsker stof.

Jeg glæder mig til at sætte saksen i det og komme igang med nye projekter.

Kort tid efter mit indlæg igår, fik Frederikke til min store overraskelse en voldsom allergisk reaktion, og da jeg så sad med hende opdagede jeg en stor knude i hendes hals... AAAARRR  hold da op jeg blev forskrækket, ikke nok med at hun var rød over det meste af kroppen samt fyldt med små knopper, så også en knude, jeg fik kaldt Pelle hjem fra arbejde med det samme, og fik ringet til vagtlægen, hun ville meget gerne se hende med det samme og  far og datter tog afsted til vagtlægen.
Hun blev grundigt undersøgt men udslættet kunne hun ikke give en god grund til at det kom, men det var også væk da hun kom derud, knuden i halsen viste sig at være en ret hævet lymfekirtel som vi skulle holde lidt øje med , men som nok ville forsvinde for de næste par uger ...   så alt i alt havde hun det ok, dog med lidt ømme øre pgr. forkøelse...  Så hun kom hjem igen og legede videre....
Vi fik senere hængt de fine figurere Sebastian var kommet hjem med op på væggen, de er ret fine som de hænger der, og en stor dreng der er ret stolt over at de er kommet op at hænge..
Så alt i alt tog dagen igår en drejning, som vi ikke lige havde set komme, men sådan er det jo med småfolk i huset.... men alt endte lykkeligt trods alt...

1 kommentar:

  1. Puha, godt det gik i sig selv igen, kan godt forstå du blev forskrækket!

    Lækre stoffer;-)

    SvarSlet