torsdag den 22. december 2011

Idag er det bloggens fødselsdag hurra hurra.......

Idag bliver bloggen 1 år, stor dag, og sikke et univers der er fundet vej til herinde i blogland....
Et stort velkommen til alle mine nye faste læsere,  håber at i finder det hyggeligt at læse med herinde .!
Her kommer lige de første 2 billeder jeg havde i mit aller aller første indlæg.
Der er en lille forskel på vejret dengang og så idag.

Men som jeg fortalte den anden dag, så blev min store søn Sebastian  7 år i lørdags. her kommer lidt billeder far en dejlig dag.

Sebastian havde en rigtig god dag, og var ret stolt over at hans små søskende var med til at fejre ham oppe i hans klasse. 
Vi er herhjemme også rigtig klar til juleaften, ungerne er bare rigtig spændte og har svært ved at vente efterhånden, jeg glæder mig også syntes altid at juleaften er en helt speciel aften.... ummmm elsker simelthen julen...
                         RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE SAMMEN.

Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar