fredag den 27. januar 2012

Alle tingene var ellers pakket, men ....

Så kom der et lag sne i vejen.
Jeg skulle have været til Vejle idag, med mine varer, men kunne da godt se at det ville være en dum tur, da sneen lagde sig som et hvidt tæppe over fyn og jylland ( ihvertfald det område vi skulle køre igennem )
Så det måtte jeg udsætte, men nu er alle tingene pakket og klar til afgang en anden dag.
Jeg brugte dagen igår på at få lavet lagerstyring, sat skilte på alle mine ting, skrevet varernumre, samt pakket og nusset det sidste om tøjet... Min momsregistrering gik også igennem igår, så nu er det officelt at jeg pr. 11 feb. står på egen hånd.. jeg er spændt og lidt nervøs, men på den gode måde, og efter et møde med en revisor den anden dag, føler jeg mig klar til at møde den store stykke selvstændige verden...
Men her lidt billede spam af tingene der tog min tid igår...
Det hele ligger nu fint pakket i en kuffert, og venter.
God weekend, i snelandskabet til nogle af jer... vi har allerede været ude og gå en lang tur i sneen...
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar