lørdag den 31. december 2011

Sidste chance for min masking tape give away...

Så fløj den december månede afsted, idag er det sidste chance for at være med i min give away...
Linket ligger ude til højre...

Jeg har idag haft en ret flittig dag efter et par dages pause fra symaskinen, jeg har bla. lavet Frederikkes nytårs kjole, syet en pixi bogs bog ( gav det mening ? )  og så er der lavet nye hårspænder til Frederikke... Jeg skal nok få taget nogle billeder af tingene  med venter til der kommer lidt dagslys.....
   JEG VIL OGSÅ GERNE ØNSKE JER ALLE SAMMEN ET RIGTIG GODT NYTÅR...                                                                            PAS PÅ JER SELV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvis jeg ikke når et indlæg imorgen så "ses" vi i det nye, forhåbenlige fantastiske år .....
 Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar