torsdag den 29. august 2013

En masse diy ér for børn og voksne

Jeg elsker at være kreativ med mine unger, specielt når vi rammer den årstid hvor solen ikke er med os særlig mange timer om dagen...
Og om vi vil det eller ej, så er det jo den tid vi inden længe rammer..
Men det behøver jo bestemt ikke at være en kedelig tid på året, istedet for en masse udendøres aktiviteter så kan vi bare rykke en masse nye aktiviteter ind til bordet istedet.
Jeg har inde på pinterest fundet en masse diy ér som er sjove at lave for både børn og voksne.
Jeg har fundet nogle stykker frem her som jeg tror at vi skal prøve herhjemme..
Jeg ligger linket til diy én under billedet.



DIY HER
 DIY HER

 DIY HER
 DIY HER
 DIY HER





 DIY HER
Dem som der ikke ligger en diy under håber jeg at i kan se er frem til, der ligger desværre ikke et link til dem.
Jeg håber at i kan bruge nogle af ideerne til noget
God fornøjelse
Gitte

2 kommentarer: