fredag den 23. august 2013

Mangler du også inspiration til drengeværelset ?

Som skrevet i et tidligere indlæg skal drengenes værelse have en make over og jeg har derfor benyttet google og ikke mindst pinterest til at søge efter ideer til værelset.
Der er virkelig mange fede ideer liggende rund omkring på nettet, og jeg tænkte at jeg ville dele nogle af dem med jer.  ( alle billederne er lånt inde fra pinterest )














Du kan finde endnu flere inde på pinterest, det eneste der er minuset ved at søge efter inspiration er at det er så svært at vælge en stil at holde sig inden for ..... Men jeg syntes nu alligevel at det er lykkedes mig at finde en retningslinie til drengene...

Gitte

3 kommentarer:

  1. Tak for ideerne!
    Så lyst og lækkert :).

    SvarSlet
  2. Jeg vil også have gjort noget ved mine drenges værelser. De er lige en tand ældre, så det et en anden stil jeg søger, men jeg havde også tænkt på pinterest til inspiration. Nu bliver jeg bare bekræftet i at det er det jeg skal.

    SvarSlet