tirsdag den 10. juli 2012

Bog etui, til de store Disneybøger.

Jeg har lavet etuier til de små fine pixibøger, så de er klar til at blive pakket ned til ferien,
Men jeg ved, at ungerne gerne vil have deres disneybøger med som nok er deres favoritter, så derfor ville jeg prøve om det ikke kunne lade sig gøre at lave samme etui, bare en del større..
Det lykkedes, og så kan det indeholde 10 bøger så nu ved de lige præcis hvor mange bøger de hver især kan tage med, så kan det ikke blive nemmere for dem.
Jeg syntes det er super sjovt at stárte fra bunden og så bygge et produkt op, og der måtte også reduceres en del på målene undervejs, men slut resultatet passer lige til bøgerne, så bliver det jo ikke bedre.





For jer der følger mig på instagram  " barslundmadsen", har i kunne se at jeg har haft et par "fritimer" idag.
Begge drenge har været på ture, hver for sig, Christian var med min bror og familien i Zoo alt imens Sebastian har været i legeland med en klassekammerat og han mor.. Min lille Bitte allersødeste Frederikke valgte også at sove en middagslur idag på små 3½ time... Hold da helt op her var stille og jeg nød stilheden og satte min tilrette oppe ved sybordet og fik lavet lidt forskelligt, både små projekter der lige skulle afsluttes og nogle nye projekter... man kan nå en hel del når man sidder der helt alene kun i selskab med maskinen og en kop kaffe.......
Jeg har også de sidste par dage fået udviet sommergarderoben til ungerne, et par småbider er at se på instagram, men jeg skal nok også vise det frem herinde, jeg skal bare have snuppet et par billeder i dagslys...
Nu vil jeg så småt begynde at tælle dagene til ferie, og hold da helt fast jeg glæder mig.... så må vejr være vejr, bare det at komme afsted med familien, uden at skulle tænke på skole, børnehave, vuggestue, mandens arbejde, og alle de andre forpligtelser der følger med i en hverdag......

Gitte

2 kommentarer:

  1. rigtig fin og nyttig bogtaske :)

    dejligt med en dag hvor der er tid tilovers til en selv.

    god ferie:)

    SvarSlet
  2. Smart tænkt :)
    God ferie, når du når dertil

    SvarSlet