fredag den 9. marts 2012

Er prinsesse gener medfødte ????

Efter mit malerflip igår, er Frederikkes nye wallstickers kommet op på den helt hvide skabsflade, jeg syntes at de er rigtig fine og virkelig tøset, og det er jo lige hvad hun elsker ..
Egentlig er det ret sjovt at hun er såååå vild med prinsesser, for med 2 brødre og en mor der ikke dyrker prinsessetemaer, hvor pokker kommer det så fra ??? Men ihvertfald sniger der sig mere og mere prinsessetema ind herhjemme, ikke at det bekymre mig, jeg kan bare undres over hvor pokker det kommer fra, den der lille indre prinsesse.. Er det bare medfødte pigegener ?????
Men her er et lille indtryk  af det "nye" skab.


Det er virkelig sødt og Frederikke elsker det !!!!!
Men se nu her, nu står der bare 3 kæmpe skabslåger og skriger efter noget sjovt inde på drengenes værelse..  What to do ?????? 
Men de fik da deres bestilte bord, et græsbord så de kan lege på det ... Og idag finder en enorm dyrekamp sted på netop den "græsplæne" .. De er svært tilfredse, og det er jo super...


Jeg kan ihvertfald anbefale et lille stykke med græs indedøre, det sætter fantasien igang til massere af sjov leg....
God weekend 
Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar